موسسه مجازی مطالعات و تحقیقات اسلامی ملکوت

درعصر انفجاراطلاعات، سازمان‌های پیشرو از ابزارهای مختلفی برای ارائه سریع اطلاعات به پژوهشگران و کاربران خوداستفاده می نمایند.
موسسه ملکوت با استفاده ازجدیدترین تولیدات علمی درقالب کتاب‌های چاپی و منابع الکترونیکی در تلاش است تا همیشه خدمتگزار اهل علم وفرهنگ وپژوهش باشد. این مجموعه برای بهره گیری و اشاعه دانش تا کنون از ابزارهای مختلفی بهره برده و با انتشار نشریه مجازی حبل المتین درنظر دارد با ارائه نتایج و یافته های پژوهشی کارشناسان حوزه های مختلف و مرتبط با فعالیتهای موسسه را با سرعت بیشتر و با استفاده از فناوری های جدید در اختیارمحققان قرار دهد.
این نشریه آمادگی دارد تا مقالات علمی محققان و پژوهشگران را در حوزه های موضوعی علوم اسلامی را دریافت و پس از بررسی و تایید علمی منتشر نماید.
امید می رود تا با انتشار این نشریه مجازی، گامی مثبت و رو به جلو در زمینه اشتراک دانش و اشاعه آن برداشته شود.
خواهشمند است که با ارائه نظرات و پیشنهادهای خود، ما را در پیمودن هر چه بهتر این مسیر یاری نمائید.

اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».

تبلیغات فرقه شیعیان افراطی در فرودگاه مشهد+عکس

گروه فرهنگی جهان نیوز ـ اگر این روزها که اولین روزهای ماه شعبان است، هوایی به مشهد مقدس سفر کرده باشید، به هنگام خروج از سالن فرودگاه و در محل توقف تاکسی ها، متوجه بیلبوردهایی می شوید که پیام تبریک اعیاد شعبانیه روی آنها درج شده است.

اما آنچه قابل تأمل است ترکیب صادرکنندگان این پیام تبریک است! در زیر بیلبوردها این نام ها دیده می شود: «پدیده»، «شرکت فرودگاه های کشور»، «گسترش راه و ابنیه پروازی» و البته «Imam Hussein TV».

نام آخر، عنوان یک شبکه تلویزیونی است که متعلق به جریان شیعیان افراطی یا همان فرقه شیرازی هاست. ظاهرا این پیام های تبریک ـ که فی نفسه اقدامی بسیار پسندیده است ـ از سوی این شبکه تلویزیونی و با حمایت سایر شرکت هایی که نامشان در زیر این بنرها دیده می شود بر روی بیلبوردهای اطراف سالن پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد شهر مشهد قرار گرفته است.

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363036-1.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363036-2.jpg

 

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000363/nf00363036-3.jpg


این فرقه انحرافی، صاحب چندین شبکه ماهواره ای است که مقر تعدادی از این شبکه ها در لندن است. پیامی که جریان شیرازی ها از طریق این شبکه ها به مخاطبانشان ارسال می کنند، ایجاد اختلاف میان مذاهب اسلامی، توهین به اهل تسنن، خلفا و علمای آنان، تبلیغ جدایی دین از سیاست و توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است بسیاری از چهره ها و کارشناسان مذهبی پس از اطلاع از ماهیت حقیقی این شبکه با آن قطع همکاری کرده اند به گونه ای که صاحبان آن برای جذب مخاطب، اقدام به دعوت از چهره های هنری و ورزشی ـ که اطلاعی از ماهیت حقیقی آن ندارند ـ برای حضور در برنامه ها نموده اند.

شایان ذکر است که رهبر معظم انقلاب بارها بر حفظ وحدت میان مسلمانان تأکید کرده و توهین به بزرگان هر یک از مذاهب اسلامی را حرام اعلام کرده اند.

پیش از این جهان نیوز اقدام به افشای چهره حقیقی و خطر نفوذ این جریان نموده است.

تایید موضوع از سوی فرودگاه مشهد و جمع آوری بنرها

در واکنش به این خبر جهان، روابط عمومی فرودگاه مشهد در جوابیه ای ضمن تایید این موضوع، از پیگیری آن و جمع آوری بنرها خبر داده است:

در این جوابیه آمده است: احتراماً پیرو درج خبری در آن سایت با عنوان تبلیغات فرقه شیعیان افراطی در اطراف فرودگاه مشهد به آگاهی می رساند طبق قرارداد منعقده با شرکت گسترش راه و ابنیه پروازی کلیه تبلیغات محیطی فرودگاه مشهد در حال حاضر توسط شرکت مزبور انجام می شود که با عنایت به وجود مضجع شریف و نورانی حضرت امام رضا (ع) در مشهد مقدس به شرکت مزبور مکرراً تأکید گردیده در اعیاد و مناسبتهای مذهبی می بایست نسبت به نصب بنرهای مناسب این ایام در مجموعه فرودگاه اقدام نماید که البته طی سالهای اخیر به نحو شایسته ای در این خصوص اقدام گردیده و حتی در مناسبتهای مذهبی ویژه همچون دهه فاطمیه و عید غدیر و.... سعی گردیده به بهترین نحو این ایام گرامی داشته شود .و لکن در موضوع اخیر این شرکت بدون اطلاع از ماهیت این فرقه افراطی و هدف ایشان از این گونه تبلیغات اقدام به قبول اسپانسری از طرف این ایشان نموده که پس از نصب این بنرها در مجموعه فرودگاه با پیگیری صورت گرفته از جانب اداره کل سریعاً بنرهای مذکور جمع آوری گردید.

فرمایشات مقام معظم رهبری همواره نصب العین و سرلوحه فعالیتهای این اداره کل در زمینه های مختلف بوده و در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی مطمئناً تاکیدات معظم له اهمیت دو چندانی داشته و همواره سعی گردیده به بهترین نحو ممکن این فرمایشات در مجموعه فرودگاههای استان عملی گردد.

لازم به ذکر است این اقدام به علت بی اطلاعی شرکت متولی تبلیغات صورت گرفته و در حال حاضر پیگیری های لازم جهت برخورد با عوامل این سهل انگاری در دست اقدام است. لذا از آن مدیریت محترم خواستارم جوابیه فوق جهت تنویر افکار عمومی سریعاً در آن سایت خبری درج گردد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی